Loading
Najemca / Kierowca powinien mieć ukończone 21 lat. W innym wypadku najem jest możliwy za dodatkową opłatą – 100 zł.
Kaucja to blokada środków na ewentualność stwierdzenia uszkodzenia auta przez osobę wynajmującą samochód. Kaucja podlega całkowitemu zwrotowi, o ile pojazd zwracany jest bez żadnych uszkodzeń.
Przedłużenie okresu najmu samochodu, wymaga zgody Wynajmującego a jego zamiar musi być zgłoszony, co najmniej na 48 godzin przed upływem terminu zwrotu. Przedłużenie okresu najmu o 24 godziny wymaga uzgodnienia drogą mailową, może być też dokonane osobiście w każdym oddziale Wynajmującego. Przedłużenie najmu na okres dłuższy niż 24 godziny musi być dokonane osobiście w jednym z oddziałów Wynajmującego.
Nie pobieramy dodatkowych opłat. Całkowitą wycenę otrzymują Państwo w trakcie rezerwacji samochodu.
Rezerwując samochód klient wybiera preferowany przez siebie samochód, jednak zdarza się sytuacja, gdy w wybranym przez klienta terminie nie możemy wydać samochodu dlatego też wydajemy samochód inny z tej samej klasy lub czasami nawet wyższej klasy bez pobierania dopłaty.
Firma akceptuję płatność przelewem, kartą debetową/kredytową (MasterCard, Visa) oraz gotówką. Dane karty kredytowej muszą być zgodne z danymi w okazanym dokumencie tożsamości.
Tak, nasze samochody posiadają pełne ubezpieczenie OC/NNW/AC/ASS.
Najłatwiej przez nasz internetowy formularz rezerwacji. Należy w nim wybrać preferowaną klasę samochodu, daty odbioru i zwrotu, wyposażenie dodatkowe, podać swoje dane oraz dokonać płatności. Potwierdzeniem dokonania rezerwacji jest mail zwrotny wysłany na podany podczas rezerwacji adres mailowy. Jeśli nie masz dostępu do internetu, możesz skorzystać z naszej infolinii lub skontaktować się bezpośrednio z wybranym oddziałem.
Tak. Wystarczy poinformować o tym w trakcie rezerwacji. Jeśli rezerwujesz samochód przez internet, wpisz w polu „Informacje dodatkowe”, że kierowcą wynajętego samochodu będzie inna osoba, niż dokonująca płatności.
Nie. Możliwe jest upoważnienie dodatkowych kierowców. Ich dane należy zgłosić najpóźniej w dniu wynajmu samochodu. Konieczne będzie też okazanie dokumentów tożsamości i ważnego prawa jazdy. Jeśli wynajmujesz samochód przez formularz na stronie internetowej możesz od razu podać dane dodatkowych kierowców. Dzięki temu w dniu odbioru samochodu procedura jego wydania będzie znacznie krótsza.
W przypadku jakiejkolwiek awarii, unieruchomienia samochodu, kolizji drogowej i innych zdarzeń związanych z wynajętym autem, prosimy o bezzwłoczny kontakt z numerem infolinii technicznej. Nasz pracownik udzieli wyczerpujących informacji na temat dalszego postępowania.
Przed odbiorem nasz przedstawiciel kontaktuje się telefonicznie z klientem celem ustalenia miejsca przekazania. Posiada on zarówno gotową umową jak i protokół przekazania pojazdu. Wynajmujący podpisuje w/w dokumenty w trakcie przekazania pojazdu.
Tak. W ofercie posiadamy akcesoria które mogą być przydatne w trakcie podróży, zarówno GPS , jaki i foteliki dla dzieci w różnych przedziałach wagowych.
Tak. Przed wyjazdem poza granice RP wymagany jest wcześniejszy kontakt pod numerem naszej infolinii z zapytaniem o zgodę na wyjazd do danego kraju.
Tak, samochód jeśli był zatankowany do pełna należy zwrócić dotankowany do pełna. W przeciwnym wypadku doliczamy opłatę za dotankowanie powiększoną o dodatkowe koszty operacyjne.
Nie, prosimy nie robić tego w autach . Za palenie w samochodzie grozi kara w wysokości 400 zł. plus ewentualne opłaty za naprawienie szkód, które nie są objęte naszym ubezpieczeniem.
W przypadku, gdy samochód ulegnie awarii niezwłocznie prosimy o kontakt z naszą infolinią. Jeżeli nie ma możliwości dalszego poruszania się pojazdem organizujemy samochód zastępczy.